Saturday 10 May 2014

Budget Aquarius Redang Dive Centre at Redang Island Terengganu, Malaysia.





Just open, super budget dive centre located at Redang Island Terengganu, Malaysia. They offered the cheapest price in Redang.

List Price



come and like us now at https://www.facebook.com/aquariusredang
we will send you gift voucher instantly

6 comments:

  1. I always go Scuba Diving in Indonesia. I didn't know Malaysia has beautiful diving sites too. Gonna check this one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi melissa, you should try dive at malaysia. Famous dive site located at east of malaysia peninsula and east malaysia, Sabah. :)

      Delete
  2. Hi Mr Fadzlullah, is there any differences between the PADI and Aquarius other than different agency.
    I would like to take open water diver.
    011-1624 7844 Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Siti,

      Scuba diving memerlukan special training dan precautions. Jadi ada beberapa agency yang mengeluarkan license and training untuk scuba.
      Antaranya adalah
      1) PADI
      2) SDI
      3) CMAS
      4) SSI
      dll
      Apa yang penting adalah training dan license yang di keluarkan adalah di iktiraf di seluruh dunia. Kami sebagai dive centre mempunyai instructor yang melatih pelatih mengikut guide daripada agency tersebut. Sebagai contoh instructor kami mendapat latihan instructor oleh SDI, maka pelatih yang di latih akan mendapat certificate SDI. Kerana instructor tersebut akan menghantar borang pendaftaran ke SDI Malaysia dan menngesahkan pelatih tersebut sudah di latih.

      Apa membezakan antara agency tersebut?

      Sebenarnya tidak ada perbezaan ketara antara agency tersebut.Mungkin ada beberapa perbezaan kecil. Contoh SDI melatih penyelam belajar Dive Computer untuk dari entry level lagi.PADI terkenal sebagai recretional dive centre. CMAS terkenal sebagai sports scuba diving.
      Apa yang penting adalah, instructor yang melatih pelatih tersebut.Apakah instructor tersebut memberikan ilmu dan latihan secukupnya kepada pelatih? kerana seteleh habis latihan or training, pelatih tersebut akan menyelam tanpa close monitoring lagi. DI dalam memilih dive untuk training, pilihla instructor yang mengajar dengan baik, menitik beratkan keselamatan pelatih dan berdedikasi dengan perkerjaannya.

      JIka ada apa soalan
      boleh what's app saya 012 5922797

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. I would to inform you that, we need to introduce our neew price in view of to cover operational cost. We really sorry for any inconvience.
    THanks

    ReplyDelete